Denizinannnesii Kızlar 1 dikişimin kenarından hafif açılma gibi olmuş batikonla pansumana devam ediyoruz başına böyle gelen var mı başka ne önerirsiniz🙁
iki_prens_annesi Denizinannnesii bnmde acilma gibi oldu hatta parca gordum kadin doguma dr gittim tekrar dikis yaptılar ihnal etme enfeksiyon falan kaparsin cnm acilma olmus birde acisinda duramzsn git bencede bi kontrol edilsin yani
Senanur54 Denizinannnesii benimde öyleydi kapandı kendiliğinden korkma kuzum 40 dan sonra hbişe kalmıyor
Denizinannnesii iki_prens_annesi sadece oturup kalkarken hafif acıyor o kadar ben birdaha dikiş attıramam vallahi
iki_prens_annesi Denizinannnesii dikise bile gerek kalmayabilir belki ama baksin ki enfeksiyona yol acmasin diye cnm
Ikizannesiiiii__ Benim de olmuştu doktor kendiliğinden kapanır dedi kapanmıştı. Ama ihmale gelmez doktor görsün mutlaka
Denizinannnesii Ikizannesiiiii__ sordum ameliyathanedeki akrabama dediki dikişi eriyen dikiş atmışlar oda eriyor 1 hafta oldu doğuralı normal dedi iyileşiyormuş yani
Denizinannnesii Senanur54 allah razı olsun cevapsız bırakmadın ameliyathanedeki akraba aklıma geldi sorduk eriyen dikiş iyileşiyor korkma dedi meğersem ondanmış