Minik_kusummm Kizlar nisanimiz var 21 Mayıs’ta bende 20 si ile ,21i arasi regl oluyorum bildiginiz adet geciktirici haplar varmi emzirmiyorum bu arada kesin ise yarayan kullandiginiz hap cunku adetim aşırı sancili geçiyor burnumdan gelir tüm gün
saribezlianne Minik_kusummm ben bekarken sahile gidecektim bu sebeple kullanmıştım sancılı geçmezdi sadece belim ağrırdı. “Primolut” ilacı kullandım
YgmrDru Minik_kusummm düğün günüm regl günüme denk geliyordu primolut kullandım beklenen regl tarihinden iki üç gün önce kullanmaya başlıyorsun yani regl olmadan önce ve düzenli şekilde her gün alıyorsun ne zaman bırakırsan 3 4 gün içinde regl oluyorsun alırsan eczacıya danışırsın lakin hormon içeriyor oyuzden kullanmamakta fayda var cok zorda değilsen
Burcu60 Minik_kusummm ismini bilmiyorum ama benim eltim ramazanda hasta olmamak için doğum kontrol kullanıyorum dedi geciktiriyor Muş ama benim anlamadığım zaten normalde de kullaniyor naisl oluyor anlamadım
Minik_kusummm saribezlianne geciktirdimi cnm gerçekten adetten kaç gun önce ve gunde kac defa kullandin hapı bırakınca adet oldun mu
YgmrDru Minik_kusummm yan etki olarak değil fakat bir nevi vücuda hormon veriyorsun adet olman gerekirken olmuyorsun vücut dengesini bozuyorsun öyle düşün tıpkı ertesi gün hapları gibi hormonal ilaçlar bunlar vücutta ki hormonlarınla oynuyo oyuzden cok cok gerekmedikçe kullanmamak lazım ben ilacı bıraktıktan sonra normal zamanda olduğuma nazaran çok daha fazla regl olmustum
saribezlianne Minik_kusummm valla hiç hatırlamıyorum 3 günlüğüne gitmiştim. Belirti vermişti adetim. Hemen eczaneye gidip kullanmaya başlayınca kesti. 2 kere 2 gün üst üste kullandım ben. İlacı bıraktıktan 10 gün sonra falan geldi yanlış hatırlamıyorsam. Fakat zaten benim adetim 4 gün sürer. Sancılı da kesmez. Belki o yüzden belirti verince kesildi hemen. Bir de adet olup ağrı kesici içince de kesiliyor benim adetim