anneyimben25 4gün önce sezaryen oldum ne zamana tamamen toparlanmış olurum yaramın iyileşmesi ne zamanı bulur sizce
Linaa65 anneyimben25 25 gün önce doğum yaptım epudural sezeryan ve hala agrım oluyor ara ara bıde bebek emzirme de zorlanıyorum
Hayallerim95 anneyimben25 tam ağrımadığı acımadıpı zaman 35. Günden sınra oldu bugğn 40. Günüm acı yok Allah’a şükür
iremceren anneyimben25 seninle alakalı ben 10 güne yakın baş ağrısı çektm ondan sonra normal hayatıma döndm bu süredede aşırı derece de ameliyat acısı ağrısı olmadı
FilizUlucay16 Bu senin bünyene göre degisir ben 4. Günde ayaga kalkmıştım. Ama tabiki tamamen kendine gelmen 1 ayı bukuyor belki daha erken tavsiyem suan kendini zorlama kalkmaya calısma
birprensesinannesiiii Tamamen tam anlamıyla artık acı hissetmiyorum dediğim gün 40.ci gündü. Merak etmeyin su gibi akıyor zaman 😊
Mrvgvncyl 4 ay once sogum yaptım hafif agırlikda birsey kaldirsam bile geceleri sizlar doktorum ilk 1 sene dikkatli davranmam gerektigini disaridaki dikis kaynasa bile iceride ki dikisin kaynamasinin zaman aldıgını soylemisti.