Mys01-01 Prensesannesi38 ben kot slopet aldım içine kısakol ama yagıs gözüküyor üstüne hırka ince altına ince kılotlu corap düşünüyorum
Muhasebeciana Prensesannesi38 valla giydircem aldiklarimi ya hirka ve mont ve kilotlu corapla takviye edicem yapicak birsey yok 😃
Hipatya Prensesannesi38 şort kolsuz gömlek almıştık geçen hafta dün gidip salopat badi aldım 😂 2 iş yapmış olduk
Deletedmom_23 Prensesannesi38 Burada hava kapalı ama soğuk olmazsa yine giydiririm. Sıcak olursa kot salopet şort onu Soğuk olursa mickeyli bir salopet aldım onu giyecek. 🤗 Kırmızı converse, kırmızı kolej şapka, duruma göre deri ceket 🤗