Birdunyabircennetannesi Biz 11 aylık olmak üzereyiz ve gece 3 4 saatte bir mama içmeye kalkıyor ve sonra uyutmak baya zorluyor açıkçası artık kesmek istiyorum erken mi bilmiyorum ama. Siz nasıl kestiniz ve kaçıncı ayda kestiniz?
Tubacnr0 Birdunyabircennetannesi mama Mi aliyor yoksa anne sütünü benim bebegimde 9 buçuk aylık 2 saatte bir kalktigida oluyor
Beratinannesi18 Birdunyabircennetannesi genelde 9-10 aylıkken kesiliyor doktoruna danış bir kilosu felan normalse kestiriyor oda gece beslenmesini
Lulemom Birdunyabircennetannesi 8.5 aylık akşam yemekte doyarsa gece deliksiz uyuyor. Uyanırsa da 1 kez emmek için uyanıyor geri uyuyor. Ama dediğim gibi akşam yemekte doyarsa uyanmıyor. Yatmadan önce tok tutan şeyler denedeniz mi
Esra-ozsusam4 Birdunyabircennetannesi bn 19 aylıkken memeden kestim. İlk bir hafta geceyi kestim ama diyorum keske daha erken kesseymişim simdi cok güzel uuuyor. Karnını iyice doyurun yatmadan once snra mamasız uyutmaya calısın, uyuync gece kalkarsa gene mamasız uyutmaya calışın belki ağlar direnir. Ama siz pes etmeyin iki üç gece böyle gider snra 1 haftaya alışıyorlar. Ama mamasız uyutun mutlka.
Birdunyabircennetannesi Lulemom Yani mama veriyorum yatmadan önce ve 150 ml yapıyorum onuda tam bitirmiyor demekki doyuyor ya bağımlılık yaptı mama acikmasa bile mama içmek için kalkıyor 🤦