Bebekle ilk kez seyahat edeceğim bebeğim emmedi mama kullanıyorum mamayı uçağa alacaklar mı su falan almıyorlar diye biliyorum. Bir de oğlum 2-2 buçuk aylık olacak o zaman puset ve bebek arabası gittiğim yerde var almak istemiyorum yanıma oğlumu nasıl götürebilirim kucakta gider mi yada kanguru vs birşeyle gidebilir miyim ? İlla araba mı olması gerekiyor nasıl olacak