Kızım 3 ay 1 haftalık 2 akşamdır katıla katıla ağlıyor en son dün götürdüm aşırı gaz sancısı var dediler o sıra kan aldılar kan sonucunda bağışıklık sisteminin kan sonucu çok düşük çıktı buda iyi bişey değil dedi doktor tekrar kan alıp incelediler kanda enfeksiyon var başına gelen varmı nasıl bir tedavi süreci var pazartesi günü rotaviris aşısını yaptırdık ondan kaynaklı olabilirm bilen beni bir aydinlatsin nolur çok üzgünüm 😔