Bebeğim 5 aylık dogdugundan beri devit kullanıyorduk.. Kakada problem yasamaya basladık 3 aydan sonra 4 ya da 5 güne bir zorlanarak yapıyordu ama kabız da degildi.. Her ihtimali düşündük ve takip ettik.. Tek bir ihtimal kalıyordu kullandığımız d vitamini.. Daha sonra sizlerden aldıgım öneriler ve kendi arastırmalarım sonucu ocean d vitamini aldım ve bebeğim 3 haftadır kullanıyor.. Her gun kakasını yapmaya basladı ve hiç zorlanmıyor.. Gercekten cok memnun kaldım.. Bu sorunu yasayan arkadaslara da bir öneri olsun diye açtım bu postu.. 😊