Kızlar selam bebeğim 50 günlük olacak sütüm yok denecek kadar az 30 cc 20 cc anca çıkıyor her neyse mama daha çok kullanıyoruz her beslenmeden sonra çocuk huzursuz oluyor gibi neden acaba sizvce içer içmez gaz yapmıyordur herhalde dimi yada az mı geliyor verdiğim öğün e bi de tuvaletini yapamıyordu kulak çubuğu ile yardım ettim top top çıkardı büyük tuvaletini her mam kabız yapıyor diye biliyorum 🧐 offf ne zormuş bu mamayla uğraşmakta