defneeninannesi 35 günlük lohusayım kanamam gittikçe azalmıştı açık renkli akıntı geliyordu. Dün biraz kan geldi. Bugünde kan miktarı arttı. Kasıklarımda bi uyuşukluluk hissediyorum. Regl oluyor olabilir miyim.
ikimelekannesiiiii defneeninannesi ay ustte kalsin benimde oyle oldu simdi kirkim cikti gene ara ara kan geliyo
defneeninannesi ikimelekannesiiiii benim daha çıkmadı 35 günlüğüz 5 gün kaldı çok şüphe içindeyim şuan.
ikimelekannesiiiii defneeninannesi benim sadece 1 hafta kanamam oldu ama sonra hic olmadi hastanede kan birikmesin diye kumbtorbasi koydular sabaha kadar buyuk buyuk parça halinde kan geldi karnima hafif hafif basmislardi bende evde her lavaboya gidisimde hafifce bastiklari yerden bastim sadece 1hafta surdu sonra olmadi kanama 41. Gun böyle simsiyah kan geldi sonrasinda ara ara gelmeye basladi her kanama bittikten sonra banyo yapmaktan yaz gunu hasta oldum sesim solugum gitti bogazim şişti cok kotu oldum
balliordek Evet ben de öyle olmuştum regl. Sonra kırmızıya dönmüştü kanama miktarı çok yoğundu 10 gün falan sürdü sonra tamamen bitti