Merhaba benim.bebegimin 5 ayı bitti 6 aya girdik. Bebeğim ağzıma ne alsam yemek istiyor sürekli ağzını açıyor. Sizler ne zaman ek gidaya başladınız. Ben ne zaman baslamaliyim. Her kez yavaş yavaş tattir diyor. Sizden görüş almak istedim. Tecrubelerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum