gocebebirbayan valla daha ilk günüm ise gittim araba ile eve geldim babamı arıyorum park etsin arabayı diye adam telefonunu kapatmış evimde oyle biryerde ki heryer araba cadde üstü baktim park yeri var önden arkadan araba geliyor kornada çalıyorlar arabada park sensörü falanda yok bir komşu beni gördü gel gel git git park ettim eve geldim yarım saat sonra babam geldi iyi güzel parketmissin dedi o oldu şimdi fare deliğine bile sokarım göz ayarın iyise tamamdir o yok lastik buraya gelcek yok ayna surda durup park etmem diye birsey yok iki araba arasi yeterki boş yer olsun 😂😃😂