Sahrabalam canım belki kokuyordur. Menemen de mi yemiyor ? Bırak sarısını yesin çok zorlama ısrar etme iyice tiksinir yoksa. Benimki de peynir yemez asla yemez. Eline veririm kemirsin diye yemez. Sıkma tarzı yaparım peynirini sıkarım ucundan yesin sırf diye yemez böreğini verdim yemedi. Zorlamıyorum akışına bıraktım. Bende yemezmişim annem zorlamadı. Neyse ki ayran yoğurt seviyor da ordan alıyor vitaminini.