Merhaba adet günlerim düzenli degil karnımda agrı var adet olacagım zamanda belirtilerim olur bugun alt tarafımı peceteyle sildiğim zaman az bi kan degdı peceteye ama damla şeklinde yok orucuma devam mı etmeliyim yoksa adetlıyım diye orucumu bozmalımıyım