Canım bende spinal sezaryen oldum 6 ay olacak inşallah bende sadece sıcaklık oldu ki herkeste olmuştur sonra uyuştu , senin dediğin gibi bir şey olmadı Dr yaz sor istersen .. benimde sağ bacağıma ağrı kesici yapıldı yapılan yer hala uyuşuk ve ağrıyor o da bende kaldı Dr sordum ağır bir ağrı kesici olabilmesi mümkün demişti zamanla oda geçecek dedi .. sezaryen yerimde hala uyuşukluk var sadece o canımı sıkıyor