Seda0651 Oykunil bebeyatmaz in amacı düşmemesi için zaten canım hiçbir şekilde düşmez bende 5 aylıkken başladım desteksiz oturana kadar kullanılır güzel ürün markasi da bebeyatmaz benim kinin çok kaliteli
Oykunil Seda0651 yani ona koyup yanından ayrıldığımızda risk olmaz değil mi cünkü emzirme yastığına asla çocuğu destek oturtamıyorum düşüyo yastık koyuyorum yastık kayıyo
Seda0651 Oykunil alttan çıtçıtlı onları acmazsaniz tombiş bebekse evet zor girer ama çıtçıtı açınca hiçbir sorun yaşamaz siniz
Seda0651 Oykunil onu en iyi doktorunuz bilir ama biz 4. Ayda oturtmaya başladık yavas yavaş artirdik sıkılan a kadar duruyor du