220322 FerdAzraMira canım şuan kullanıyorum bebeğim 40 günlük 1 ay kontrolümde verdi doktorum sabah akşm 15 damla
nazlimom_ FerdAzraMira sabah 8 öğlen 2 akşam 8 de 2 ölçek şırıngayla çekip veriyorum akşamda nbl probiyotik veriyorum 6 damla 1 defa
nazlimom_ FerdAzraMira bide eczacı 2,5 ölçek demiş ben 2 veriyorum 2,5 cok fazla gibi şişe zaten kücük 2 günde biter heralde 2 ölçek veriyorum o bile rahatlattı 2 gündür rahat simdi
FerdAzraMira nazlimom_ evet yaa benim bebeğim de 1 aylık 5 ml demiş aşırı fazla geldi bana doktorumuza mesaj yazacağım bugün ama bide sizlere sorayım dedim yanlış mı anladık acaba yanında da biogai damla verdi doktor