Merhaba anneler çok çok üzülerek soruyorum umudum yok ama inşallah bi yöntem söylersiniz bana başlıkta da belirttiğim gibi bebeğim hasta oldu öksürüyor yaşlı amcalar gibi öksürdükçe balgam geliyo da yutuyor galiba yutkunuyo her öksürük sonrası burnu akıyo hırıltı sesleri geliyor burnu tıkandığında açmaktan başka hiç bişey yapamıyorum bi öneriniz varmı hafta sonu olduğu için doktora da gidemedik ne yapabilirim ben hastaydım benden bulaştı bi yandan da diş çıkarıyor nolur bişeyler söyleyin yapıyım vicdan azabı çekiyorum benden bulaştığı için