Annesininkuzusu01 Anne dememiş olsa da ilk kelimesi beni çok duygulandırdı😢 Kendimi tutamayıp ağlamaya başladım. Allah herkese bu günleri göstersin. İsteyen ve hakeden kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah🙏🏻
Mevgul Annesininkuzusu01 amiin insallah nice kelimeleri cumleleri olsun kaderi guzel istediginiz gibi hayirli bi evlat olsun insallah🥰🙏🏻🌸
EfeninAnnesiiiiii Annesininkuzusu01 amin inşallah 🙏🙏 bende dün ilk defa yaşadım o duyguyu çok güzel bir duygu gerçekten 🥲bizim ilk kelimemiz mama oldu 😍😍
Annesininkuzusu01 EfeninAnnesiiiiii Gözünüz aydın rabbim anne baba dedikleri günüde göstersin bizlere🙏🏻
ftsdmrhn Öncelikle hayırlı olsun 🌺 ya böyle postlards ben kendimi sorguluyorum ben neden hiç böyle duygulanmiyorjm diye. Konuştu emekleri yürüdü, sadece aaa yürüdü gibi tepkiler verdim. Bende bir sorun mu var l, benim gibi olan arkadaşlar var mı 😄
Annesininkuzusu01 ftsdmrhn Belki başka bir kelime deseydi bende ağlamazdım. Benim babam olmadığı için bize dedem babalık etti, oğlumda da çok büyük hakkı var. Ona bakarak söylediği için çok duygulandım ❤️
fgnrcp2704 Annesininkuzusu01 maşallah 🧿kaç aylık bebeğiniz benim oğlumda ağzında geveleyip duruyor bakalım ne zaman çıkacak ilk sözcüğü 🥲
Annesininkuzusu01 fgnrcp2704 5 ay 23 günlük. Bizimki bir ara çok suskundu 3. aydan sonra agulama falan durmuştu. 5. aya girince dillendi😂😂
Tuba Annesininkuzusu01 amin inşallah, nice bol kelimeleri olsun, bir dahaki de anne olsun inşallah ❤️