Umutcagla Kızlar bebeğim 20 günlük dün gece ilk defa alarm kurmayı unutmuşum o da ağlamadı 4 saattir aç kendimi kötü hissediyorum 😬😭😭
Ayaz2016Alya2022 Umutcagla bisey olmaz Korkmayin birseferden Birdaha dikkat edersiniz her annenin basina gelmis bir Olay
Minagamze Umutcagla bebeğim 3 aylık ve ilk zamanlarında asla uykusundan uyandırıpta emzirmedim eğer aç olsa zaten o bebek uyuyamaz ki yani benim bebegım oyleydı aç olduğunda avaz avaz ağlardı hala aynıyız gece o uyanmadan onu uyandırmam çünkü uykusunu iyi almış olması benım için önemli ama sen benım bebegım uyanmaz açlığını bilemiyor diyorsan o ayrı dert etme bebegın gece emmediyse gündüz onun yerıne de bolca emer bir günden bırsey olmaz içim rahat olsun güzel anne 💕
Arifeeee Umutcagla aç olursa uyanır.merak etmeyin ama dikkatli olun bir süre daha. Benim oğlumda o aylarda öyleydi kıyak geçerdi ben düzene giriyor diye sevinmiştim ama sonra iyice bozuldu. Şimdi 2 yaşında çok şükür bütün uykusuz geceler geride kaldı.
Hilalderin Umutcagla canım uuzulme yorgunluktan uyuya kalmissindir .Bikac seferden bisey olmaz😊benimde basima gelmisti .Doktoruma sormustum o da zaten bizim sınır dedigimiz saat araligi 4 saat demisti onu gecirmeye calis
Umutcagla Minagamze benim bebeğimde aç olunca ortalığı yıkıyor gündüzleri kendiliğinden 1bucuk 2 saatte 1 uyanıyor ama gece uzun aç kalınca üzüldüm
basaksahinx Umutcagla sarılığa bağlı o da uyanmaya olabiliyor nıdmalde sarılık yoksa atlattıysa normal halinde ise bebek 4 5 saati geçmeyecek şekilde uyanmazsa uyandırmayın zaten.
Deletedmom_123 Kuzum sarılığı yoksa bırak uyusun aç olsa kendi uyanır zaten benim oğlum geçen 4.5 saat uyudu onun haricinde en fazla 2 saat uyuyor
Sebusebu 40ı cıkana kadar bebek aç bırakılmaz. Bi kereden bişey olmaz ama 3 saati geçirme alarm kur mutlaka besle. Şekeri düşer uyanamaz, ilerleyen dönemlerde ben 2 ay sonrasında kaldırmamaya basladm