basaksahinx sutunuzden grip gecmez merak etmeyin ama sarimsagi rendeleyip yogurdunuza katin yiyin ya da minik minik dograyip yutabilirsiniz bu bebeginize sutunuzden gecip onun bagisikligini guclendirir ve kolay hasta olmaz ben grip oldugumda bu sekilde yaptim bebegime gecmedi ve kolay atlattim ek gidaya gecince de 7. aydan itibaren bebeginizin yogurduna ya da meyve puresine kucuk bi sarimsak rendeleyip verebilirsiniz ilac kullanmaniza hic gerek kalmaz bagisikligi cok guclu olur🌸🙏🏻