Ayy bu konuyu ben açacaktım görünce çok şaşırdım resmen 🙈 merhabalar , bende doğum yapalı 4,5 ay oldu, 2 aydır regl oluyorum ama bu ay ki başka bişey diye çok korktum , doktora gidicek kadar oldum yani , ne ped ne orkid …. hatta doğumdan kalan depent vardı ondan kullanıyorum o bile yetmiyor acaba dedim içerde kist miyop fln mı patladı … işin garibi benim çok ağrım olurdu doğumdan önce hiç agrı yok şuanda