Habibe08 Oglumun gece atesi cikti 38 e sonra hemen dusurdum fitil suruo filan ama sabahtan beri toplasan 100 cc mama yemedi anne sutu emmiyo acaba nedendir
kuzeyto Habibe08 dis olabilir mi, ama kucukmus daha, benimki 7 aylik ayni durumda binbir nazla yediriyorum biraksam hic yemicek, normalde istahi fena degildir
Eceock Habibe08 canim muhtemelen distr. Bizdede 4.ay atagiyla birleşmişti. Ama enfeksiyon da olabilir dikkat edin. Yaz aylari cok sicak su banyo i suyundan bile kapabilir.helede elleri hep agizlarinda yavrucaklarin. Icinz rahat etsin diye bir idrar tahlili yaptırabilirsiniz.
Habibe08 Farahzeynep 4 aylik evet sicak cok ya baya hemde sicaktan oluyomu oyle hastaligi yok sukur dun hastaneye gittik de sadece gazi vardi onuda damla aldik cikardi
Farahzeynep Habibe08 olabilir, benim kızımın da aşırı sıcakta çok azalmıştı iştahi. Ayrıca 4 aylıksanız dişle de alakası olabilir, diş dönemi iştahsızlık oluyormuş çünkü. 🥺
Farahzeynep Benim kardeşimin salyaları sürekli akıyordu, herşeyi ağzına götürüyordu, ateşi ve iştahsızlıkta vardı 4.5 aylıkken diş çıkardı 🙄