Ozlem2904 Ev 24.4C terlemesin diye zibin ve jnce tulum giydirdim bebegime birde penye battaniye örttüm üstüne ama gogus bölgesi soğuk hiç sıcaklık hissi uok. Yanaklarida üşümüş 😔 dereceyle vücut isisina baktım 35.8di. Bu oda sıcaklığında bebek naisl üşür ki 😔
Neslihan-55 Ozlem2904 benim bebeğim de öyleydi gözlemledim bir kaç defa hatta evin sıcaklığından da şüphe ettim sonra anladım ki bebeğim terliyor bizdeki gibi dışardan görünmese de teri üstünde kuruyor bu da soğukluk yapıyor