Pinardgn-22 38 oldugunda ilaç veriyorum tek kat zıbınla bırakırım elini yüzünü ayaklarını yıkarım ılık suyla,eger 1saat sonra düsmediyse yükseliyorsa hemen banyo yaptırır yine zıbınla bırakırım onda da düşmüyorsa fitil veriyorum çünkü oglumun inatçı ateşi oluyor sabaha kadar git gide yükselir..her ateş farklıdır kuzum