2811uraz doğumdan sonra 1 hafta içinde saçını kestirip ismini okumak ve kesilen seç ağırlığına denk gelen altın ya da gümüş oranında sadaka vermek sünnet. 2 kızım var, büyük saçlarını toplatmadığı için evde annemle kısaltıp kahkül kesiyoruz, küçüğün saçına henüz dokunmadık, 3 ve 1.5 yaşındalar. Kayınvalidem neredeyse her konuşmada doğum saçları olduğunu ve saçlarının pis olduğunu kazıtırsam daha güzek uzuyacağını söyledi durdu. Allah’tan uzakta telefonlarının hepsine dönmeyip kafa dinliyorum