Şaka maka sanırım 2 3 gündür hiç çökmüyor bende ne kadar gezinsemde uygulamada o yüzden korkulu rüyam bitti gibi çünkü kuzuma tlfnmdan müzik açıyorum uyurken yoksa uyumuyor bende dayanamayıp bazen bişeyler araştırmak için forumda gezinirken pat diye çıkan reklam we sesler kaç kere kuzumu uyandırdı ama artık bitmiş mi bende mi bitmiş yoksa merak ettim😂🙈