Benim çocuğum da 27 aylık yeni yeni cümleleri var, az konuşuyor,söylediğim şeyleri hiç tekrarlamıyordu diye bende kafaya takıp gelişim testine götürdüm,orda ki bütün oyunları bulmacaları yaptı hareketliliği 27 28 ay ile uyumlu dedi, ama konuşması az sadece dil gelişimi 1-2 ay gelişmemiş dedi. 3 ay sonra tekrar kontrole gelin 36 aya kadar bekliyoruz bazı çocuklar bianda atak dönemi olup konuşuyor. Olmadı terapiye başlanılır dedi. Bol bol konuşun tv,tel,tablet bunları açmayın dil gelişimini daha çok geriler dedi. Büyük abla abi varsa evde daha iyi,ondan görüpte yapar dedi.. ki var da ama benim çocuğum 7 aylık iken abla anneanne dede anne baba abi gel dedi..erken konuştu bunu duyan biri oldu şaşırdı bziimki bilmiyor gibisinden sonra da daha bzi tekrarlamadı..O zaman söylediklerimi şimdi söylüyor az az oda..