Mucizegebelik Kızlar bebeğim 13 günlük burnundan zor nefes alıyor serum fizyolojik icin sizce küçük mü
agit Mucizegebelik serum fizyolojiğin hic bi zararı yok hafif damlatıp aspiratör yardımıyla çekmeniz gerekiyor
Merviskooo Mucizegebelik Yok ancak öyle acabilirsiniz zaten biraz serum sıkın ıslansin burnu sonra çekin rahatlasın ve arkasından emzirin daha iyi oluyor
unsuzkek Mucizegebelik benimde bebeğim daha 13 günlük olmadan burnu tıkanmıştı serum fizyolojik ile Açmıştı doktorumuz ben yapmaya cesaret edememiştim o yapmıştı sağ olsun hemen faydasını gördük