Merhabalar bebeğim tam 3 aylık bugün sol göğsümün bir noktasına dokununca acıyor aşağı eğildiğimde de bir acı var.her iki memem de yumuşak ama.bir de normalde hep üstüm ıslanırdı bugün hiç süt akma durumu olmadı.acaba terbiye mi oluyo memelerim .başına böyle bişey gelen var mı?