27_irem Ya utanarak yazıyorum ama sezeryandan sonra aşırı gaz problemim oldu devamlı geliyor ve eşim evdeyken kendimi çok zor tütüyorum afedersiniz koku olarak da cok kötü oldu.Doktora gitmeye de utanıyorum
1kz1ogln_ 27_irem 😄 normal doğumda gazı atiyorsun ama sezaryanda atamiyorsun bu yüzden de zamanla atacaksın çok normal canım utanıp tutmaya kalkma
Biroglanannesi 27_irem bilgim yok ama utanacak bir şeyde yok . Buradaki hangi insan gaz çıkarmıyor acaba? Çok normal bir şey
Yasminhafsa 7 ay oldu ve hâla sürüyo ama azaldı şaşırıyorum bu kadar gazlı olmama ama ilk zamanlar ki kadar değil zamanla azalıyo
1kz1ogln_ Dilanzh kocası degilmi iyi günde kötü günde diyip o imzayı atmadı mi o bebeği beraber yapmadılar mı gazı tutup kendine sıkıntı mı yapsın sezaryen olanlar o gaz sancisinin dikişleri nasıl acittigini çok iyi bilir sürekli yapip âdet hâline getirecek değil ye mecbur kalınca ne yapacak
Sda16 27_irem 10 ay oldu normal doğum yapalı bende aynı şekilde hem kokulu hemde günde defalarca doğumdan önce hic bu şekilde degildi.
Bes22 27_irem biz aramızda artık oyun haline getirdik gelince kulaklarımızı kapatıyoruz 🙈🙈😂 çünkü gazı tutmak çok daha kötü Ben de sezaryen oldum 5 ay oldu halen dehşet var