Kızlar iki buçuk aylık bebeğim her emzirme sonrası mama yeme sonrası çok fazla kusuyor yani çok fazla da beslemiyorum özellikle emerken sütüm fazla olmadığı için çok emmiyor tıka basa ama gazını çıkarttıktan hemen sonra çok kusuyor başına gelen var mı ne yapmam gerekiyor