Bebeğim emmek istemiyor ek gıdaya geçtik başlarda yiyordu şimdi onları da çıkarıyor ağzından kilo alımı düşük 5.5 aylıkken 7200 gr di doktor kilosu düşük dedi ne yapacağımı şaşırdım bi önerisi olan var mı genelde uyurken emiyor uyanıkken mümkün değil memeyi tutmuyor geri itiyor kendini savaşıyoruz resmen çok yıprandım sütüm de var ama güçlü çekemediği için içinde kaldığını hissediyorum sağdığım zaman da damla damla anca geliyor zorla hem sütümü artırmak hem de bebeğimin emmesini güçlendirmek için ne yapmalıyım?