merhaba anneler, geçenlerde kızımın göz aklarında sarılık fark etmiştm bugünü beklemiştim bugün asm günümüzdü ebemiz kilo ölçümü falan yaptı çok şükür emzirmemde sorun olmamış. sağlığı yerinde ama sarılık testi yaptıralım bugün dedi. hastanede doktor az gibi ama yapalım dedi ve sonuç 15.8 çıktı. yüksek değerler olmasına rağmen yatışa gerek yok sadece emzirmeye devam etmemi söyledi. çrş günü sabah yeniden bakalım ona göre değerlendirelim dedi. mama takviyesi de yapılmıyor kilo alımı normal diye ama çok korkuyorum ya daha da yükselirse diye. size de mi sadece emzirmeniz söylendi? yok mu başka bir çözümü de yavrucuklara şifa olsun