GnsLna yaaa kızlar nasıl oluyor bu dışarı çıkabilen anneler bebekler duruyor mu dışarda misafirde? Bizimki 23 günlük maşallah ortalığı yıkıyor gazı olunca ödüm kopuyor hastaneye giderken uyanır falan diye. Uyumuyor da doğru düzgün sadece 2 defa eşimle markete kadar gidebildim yarım saat o kadar. Çok bunaldım ben de havalar da güzel ama korkudan evden çıkmak istemiyorum 😔 Nasıl yapıyorsunuz dışarda yaygara yapınca acıkınca altını kirletip ağlayınca ? 😫😢