Mugesekin5 Kızlar erkek bebeğim var 3 ay 21 günlük kensiliğinden oturmaya başladı ama etref bana erken diyor yemek konusundada böyle sizce ne yapmalıyım yedirmelimiyim su içirebilirmiyim oturtabilirmiyim siz ne yaptınız
Saudade Mugesekin5 ne yemesi anlamadım? Yedirmeyeceksiniz tabi oturması içinde 4.ay daha iyi kısa süreli oturma pozisyonunda kucağınızda durabilir.
Zrrnyntr Mugesekin5 bu tarz durumlarda asla yorum yapmazdım ama dayanamadım. ilk 6 ay anne sütü diye bangır bangır bağırıyor doktorlar. Ayrıca çok küçük bebeğiniz. Etrafı değil doktorları dinleyin. Bir de oturması için çok erken. Ben oğlumu beşinci ayda oturtmaya başladım. Her gün birkaç dakika olacak şekilde. 6. Ayda ise alışmıştı.
Sarikuzumalp Mugesekin5 3.5 aylık bebek tabiki oturtulmaz. Ve ek gıda için çok erken 6.ayda başlanıyor.
Eliffymn Mugesekin5 daha el kadar bebek lütfen ne yedirmesi ya, zaten ömrü boyu yemek yiyecek bırakın emsin ya da içsin sütünü doyasıya, oturma konusunda hevesini kırmadan destekleyin bence ama birkaç saniye, uzun uzun durmamali
birtatlianneee Mugesekin5 kendiliğinden oturmaya mı başladı ? Yani yatarken doğruluğ oturuyor mu ? Siz oturtursanız destekle oturur zaten ama çok erken daha 5. Ay bitiminde tadımlara başlayabilirsiniz şuan sindiremez
Toprak-hira59 Mugesekin5 Ne yemeginden bahsediyorsunuz biberonu mu oturarak icmeye calisiyor yoksa ek gida felan mi? Oglum 4 bucuk aylik oda 1 aydr ellerimizi tutunca kendini kaldiriyordu oturma pozisyonuna gelmek icin ama oturtmadim kemikleri batar derler daha yeni yeni kucagimda oturur pozisyonda kisa sureli tutuyorum ek gidayada 3.gunumuz dr.kontrolunde basladik 3.bucuk cok erken daha yemek icinde oturmasi icinde
Mugesekin5 Arkadaşlar ek gıda derken şu eczanelerden satılan varya biberonlu yiyecekler onlardan bahsediyorum oturtmada kendisi ellerini tutunca biz kendini kaldırıyor oturtursak çokmu rken diye soruyorummm onun dışında tabiki anne sütü ile devam ettiriyorumm
Baltopu Mugesekin5 iyi de yine erken yine erken,formda çok güzel bilgiler var açıp okuyun isterseniz yada internete yazın bir sürü makale doktor görüşü vs var..