Merhaba bayanlar. Bebeğimi emzirirken göğsümde kan gördüm. Fakat göğüs ucum mu bebeğimin mi anlayamadım. Daha sonra bebeğim kustu. Çökelekli kusmuk ve kahverengine dönmüş kan geldi. Ve bir kaç gündür göğüs ucumda çatlaklar oluştu. Doktora götürdük gözetim altında tut dedi. Başına böyle birşey gelen varmı?