Merhaba kızlar başlıktan da anlıycağınız gibi bebeğim bu tarzda kaka yapıyor bir gün yapmıyor bi gün yapıyor kakasını bazen 2 3 günü buluyor kakasını yapması yapıncada gürültülü bir şekilde ve bildiğiniz köpük şeklinde yapıyor ilk çocuk anlamıyorum da mukus var mı yok mu bi ara düzeldi gibi oldu sanki hatta üç dört gün öncesine kadar kakası sıvı jel gibiydi mukus gibi bişeyde var mı bu alerji belirtisi mi tek başına