Hurremsultan7 maddi düşünürsen 1 yeter tek çocukla hayat daha kolay. Ama manevi düşünürsen durum başka. Bi arkadaşım 2 kardeştiler kızın abisi şehit oldu, evlat acısına dayanamayan annesi kanser olup erken öldü. Baba yeni evlilik yaptı falan neyse.. bu kız evlendi doğum yapacak telde konuşuyoruz- yapayalnızım şu hayatta dedi, doğum yapıcam yanıma yardıma gelicek kimsem yok keşke bi kardeşim olsaydı dedi.. ben kızıma bi kardeş yaptım zor mu evet ama 2. Annelik te bambaşka bşy , kızım çok mutlu, bizler yaşlanıp ölüp gidicez onları bu dünyada tek mi bırakalım..