Ahsen2019 olablr canım evet tam belirtiler bunlar malesef aynısını yaşadık şimdi sana küçük bir tavsiye ve gastroenteroj doktryla yaptıgmz ve dediği şeyi paylaşıyım bu arada alerjı doktoru sadece deri testi yama testi kan testını yapıyor bizimkinin alerjısı olduğu çoğu şeye çıkmadı bile testlerde alerjısı önemlı olan senin bulman,şimdi neye alerjısı oldugunu düşünüyorsan kagıda yaz ve 3 gün sadece margarınsız pilav ve tavuk ye domates falan tüketme, sonra çocuğun otomatik rahatladıgını görüyorsun zaten eğer ratahlamzsa anlakı biyerde sızıntı yapıyorsun kahvaltıda zeytın ve yeşillik tüket , sonra herseyi sıfırla baktın düzeldi agrıları hemen bunları kenara yaz agrısı yok dıye , sonra makarna ye mercimek çorbası falan dene ama ya biber salcalı yada sade, işte böyle böyle denyceksn canısı ve evet acilen mamayı bıraktır içeriğinde laktoz var çünkü hiç verme daha iyi bizimkide 5 ayda bellı etti kendini hiç bir doktor anlamadı ben anladım 2 tane alerjı doktoruna götrdum 10 ayı geçiyoruz daha şimdi 8ncı ayından beri biraz rahatladı çocuk arada farklı bişey yesem bakıyorum yine hemen pişik oluyor yada şiddetli karın ayrısı anlyorum onada alerjisi oldgnu