Arkadaşlar merhaba birşey danışmak istiyorum. Merkezi pay ölçer doğalgazda diyelim ki bir daire faturasını ödemedi. Sadece o daireninki mi kesilir yoksa apartmanın tamamının gazı mi kesiyorlar. Annemin binasında kömür kullanılıyor ama çoğu kişi kömür almıyor o yüzden böyle birşey düşünmüşler. Bu konuda bilgisi olan varsa bizi aydınlatırsanız çok sevinirim teşekkürler 😊