Merhabalar 6 ay 2 günlük oğlum sürekli ama sürekli ağlıyo 10 dk dursa kalan zamanlarda sürekli ağlıyo huysuzluk mızırdanma zaten kolik bir bebekti ama gaz sancılarıda geçti kaç kez doktora götürdüm sağlık sorunu vs hiçbir durumumuz yok bin şükür ama bu ağlaması asla bitmedi sakinlemedi bu artık psikolojimi baya etkiliyo hiçbir şekilde memnun edemiyorum çocuğumu çok mutsuz oluyorum bu yüzden benim gibi olanlar varmı yada olup geçenler hepinize sevgiler🌻