salcali_yumurtaaa ben ebebekten aldim gecen hafta indirime girmisti 55 tl ye. Tavsan figurlu ama henuz kullanmadik bayram sonrasi baslamayi dusunuyorum hatta daha bu aksam paketini actim baya pofuduk birsey kizimi halinin uzerine koyup o sekilde oturtturdum simdiden benimsesin sevsin korkmasin diye oturdu bayada otururken annecim bak tisss yaoiyoruz bunda dedim tisss diyip oturmaya basladi 😃😃 umarim kolay giris yapariz bu soruna 😃