Ben 2 bucuk ayllıkken şu şekilde yapmaya başladım. Loş ışık oda genelde telefonumun ışığı oluyordu hafif kollarımda sallayarak ninni yada anne karnındaki ses olarak adlandırılan o ses ile eğitim verdim. 1 hafta sürdü zorluğum ilk zamanlar ışık istedi resmen aglamaktan yırttı kendini ama sabrettim ve isteğini yapmadım 3 aylıktan beri saati saatine uyur dışarda bile olsam sıkıntı yaşamıyorum. Beyaz gürültü alışık olduğu için dışarıda da sıkıntısız bi şekilde uyuyor birazda bebeğim dışarıyı seviyor. Şuan 6 bucuk aylığız sadece şu saatli sistemi yapamadım sabah 6 kalkış akşam 7 yatış gibisinden 3 aylıktan beri 11-12 dedin mi uyur sabah 9-10-11 arası kalkar. Geceleri memeye kalkar sadece bazen ağlar memeyi koyarım emer geri yatar bazen de aglamaz ayaklarını kaldırır indirir ben anlarım emeceğini birazda uykum hafif bi tıka kalkarım . Fayda gördüğüm bişey daha ekleyeyim doktorum kaliteli uyku istiyosan bebeğinde gece mesela uykuya geçişini anladığın an altını değiştir sabaha kadar değiştirme demişti gerçekten bebeğime bunu uyguladım ve altını sadece gece baglayıp sabah alıyorum ki aşırı hassas bir teni var ilk zamanlar çok korktum pişik olur vs diye ama hiçbişi olmadı. Altını değiştirmediğim için uykusuda bölünmemiş oluyor. O yüzden kaliteli uyumuş oluyor ve bebeğim ağladığı zaman hemen kucağıma almıyorum emzik emiyor onu veriyorum pışpışlıyorum uykuya geri dalarsa sorun yok dalmazsa biraz kucağımda sallayıp geri koyuyorum Söyleyeceklerim bu kadar umarım yararlı olur 🌸