anayimbenn aynı şekilde 3 hafta önce başıma geldi, mutfakta ufak çaplı bir yangın oldu. Heryeri açık bırakıp 2 gün kayınvalidemlerde kaldım koku azaldı ama geçmedi kapılar kapanınca daha da costu. Yumustıcı kaynattım olmadı. Heryeri sildim ovdum geçmedi. En son heryeri beze direk bolca sirke dökerek sildim. Koku en aza indi böylece ama yinede tamamen gitmedi. Sonrasında bir hafta içinde kendiliğinden gitti koku.