Bende istisnayım galiba bendede pko var oldu bitti kilo alamıyorum 45 kiloyum 2 yıl kadar olmadı çocuk sonra ilaçlar çatlama iğnesi Rahim filmi derken çok şükür oldu çocuğum yani diyeceğim şu tabi ideal kilo önemli ama kafaya takmamakta bu süreçte önemli moralini yüksek tut bi tanıdığım 90 kilo vardır doktor bu değerlerle mümkün değil hamile kalamazsın dediği ay hamile kaldı hiç bişeyi takma olacağı varsa oluyo 😅