Semire emzirme sonrasi mama yapip verin genelde aç olan bebek huysuz olur durmaz bazi anneler cok demiş ama ben 30 cc vermeme ragmen sarilik olmustu meger yeterli degilmis iri bir bebekti.yeni dogan donem aslinda dediginiz gibi yedir altina al gazini cikar bu kadar hepsi.bezleri doluysa doyuyordur ama daha cok kucuk oldugu için sizin kokunuzu ister kucaginizda uyumak ister anne sutu sindirimi kolaydir mama biraz daha tok tutar.zaten 1 haftalik kontrolde kilosuna bakilir doktor sizi yonlendirir.emzirmeden sonra 30 yada 60 yapip verin.zamanla bu tempoya ayak uyduruyorsunz birlikte☺️