Familyboy 2626 bunlar yeni nesil bebeleri canım bizlerin bebekliğiyle asla kıyas yapılmaz şimdiki bebeler resmen özgürlükçü sıkıyı sevmiyorlar ve çoğu bebek dikkat edin böyle şimdiki bebeler ilaç bebeleri hamilelikte dayıyor doktorlar bize ondan bebelr bir hoş oluyor 😊😂
Familyboy Plastikkupa canım 4 aylık bebek kundağı napsın artık yapma bence yavaş yavaş hareketlenmeler başlar artık kısıtlamış olursun bebeğini 3 aydan sonra kundak bırakılmalı artık kaslar hareket ettikçe güçlenmesi lazım ki ileride çabuk yürür herşeyi zorlanmadan yapar kundağı bırak bence artık kendide bunalır istemez
Familyboy Blablabla1 ah o ataklar hiç bitmiyor hele birde diş eklendi mi tamam düzen ne bırakmıyorlar daha yolun çok başındasın canım alıştır kendini daha ne ataklar olacak hele 4.ay atağı aman aman çok zor rabbim kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah canım annelik büyük emek ve sorumluluk isteyen bişey çünkü
Blablabla1 Familyboy amin inşallah alışıcaz yavaş yavaş en güzel zamanlarındayız sanırım uykusuz ve mutluyuz 😂😂
Familyboy Esra_inciii kimi bebek kııstlanmak istemiyor benim oğlumda öyle kundak yapınca huysuzlanırdı istemezdi asla bizde çok zorlamadık bırakmıştık kundağı
Familyboy 2626 canım hiçte pes etmiyorlar şimdiki bebeler istediğini yaptırıyor valla biz onlara ayak uydurmak zorunda kalıyoruz mecburen bir yerde
Familyboy 2626 canım belliki kundağı istemiyor istemiyorsa yapmak için zorlama nasıl rahat ediyorsa öyle bırak belliki hareketli bir bebek olacak rahat edemezse uyku düzenini de çok etkiler bak onu sana deyim zorlama kesinlikle
Familyboy 2626 şimdiki bebeler folik asit bebesi şaşırmamak lazım yaptıklarına çoğu çok hareketli oluyor zaten yeni nesil çok farklı gerçekten onların istediğini bir yerden sonra yapmak zorunda kalıyorsun onlar biz yönlendiriyor her konuda büyüdükçe anlarsın bu dediklerimi 😊
Familyboy Sedaf 3 aydan sonra hareketlenmeler başlıyor zaten şimdiki bebeler hep öyle gerçi çok nadirdir sakin bebek
Familyboy 2626 valla canım bebeğin istemezse naparsan yap bir yerden sonra pes etmek zorunda kalıyorsun kendi istemesi önemli şimdiki bebeler bizi yönetiyor bizde onlara ayak uydurmak zorunda kalıyoruz
Familyboy Bebegimm1 kesinlikle dediklerine katılıyorum yapılıyorsa da çok uzun süreli yapılmamalı kundak
Serrabusse 2626 müslin bir baytaniye ile deneseniz. Genelde bebekler ilk başta sıkılıp açmak istiyor ama alışınca kuzu gibi uyuyor. Benim bebişimde şlk zamanlar rahatsız olmuştu ama ben yılmadan açmadım hiç sonrada alıştı
2626 Serrabusse denedim denedim onuda denedim sonra çözümü pamuklu bir şalım var uzun onu kullanmakta buldum ama ara arada kundaksız uyutacağım Kİ alışsın yavaştan
Familyboy Plastikkupa canım artık hareketlenmeye başlar kundak o hareketleri kısıtlar o kendini uyandırmalar hiç bitmez ki illa kundağı bırakacaksın birgün yine sen bilirsin tabi ben sadece fikrimi söylüyorum
Plastikkupa Familyboy işte ben de o yüzden gündüz kundaklamıyorum gece de bırakmam lazım doğru söylüyorsun
otose_san 2626 hiç kundak yapmadım desem yeridir, kucağıma aldığım zaman üstüne attığım örtü hariç doğru düzgün örtüye bile sarmadım, alışıyorlar bi şekilde
Blablabla1 2626 geçenlerde sen kundak yapmayı beceremiyosun o yüzden durmuyo çocuk diye annem kundakladı aradan 5 dakika geçmeden ağlayıp kundağı çıkardı işte ben o gün vazgeçtim😂