Saliha03 3 ay aşıların+2 özel aşı yaptırdım sabahtan yaptırdım ateşi akşam üstü çıktı ama gece yoktu ateşi devam etmedi yani uzun sürmedi bizde ama maalesef her çocukta aynı olmuyo kiminin hiç ateşi bile çıkmıyo kimisi 2 gün sürüyor ama rota yaptırıcaksanız sadece ateş yapmaz