Merhabalar 26 Şubat’ta spiral taktırdım regl değildim. O gün kanamma başladı 3 4 gün sonra bitti martın 10 unda adet oldum diye düşünüyorum 1 hafta sürdüm bitti sonrasında tekrar 25 mart da başladı çook yoğundu 10 gün sürdü bitti tekrar 10 Nisan’da lekenlenmem oldu 4 gün bitti şimdi de ayın 20 Nisan da regl oldum yoğun kanamam var gece 00 itibari ile 12 günüme girdim hala durmak bilmiyor çok afedersiniz ped dayandıramıyorum. Normal mi spiral kaynaklı olabilir mi kaydı mı acaba agrı sızı yok sadece yoğun kanama benim gibi olan varsa cevap lütfen 🥴🥴🥴